Service

Bij Agilitec treft u één aanspreekpunt voor zowel het MyPlantFloor product, als de implementatie, training en support. Praktijkervaringen bij de implementatie van onze producten vloeien meteen terug in de productontwikkeling. Een continu verbeterproces dat ertoe heeft geleid dat onze oplossingen door onze klanten bestempeld worden als beste in hun soort.

Training

Agilitec biedt klanten trainingen op locatie en klassikaal.

Training OEE en MES software op locatie - MyPlantFloor
Support OEE en MES software MyPlantFloor

Advies

Agilitec richt zich op de ontwikkeling en verkoop van softwareproducten die een bijdrage leveren om produktiebedrijven efficiënter te maken zodat ze sneller kunnen inspelen op de veranderlijke marktvraag. Voor advies en ondersteuning op het gebied van continu verbeteren kunnen wij u in contact brengen met gerenomeerde consultants.

Advies

Agilitec richt zich op de ontwikkeling en verkoop van softwareproducten die een bijdrage leveren om produktiebedrijven efficiënter te maken zodat ze sneller kunnen inspelen op de veranderlijke marktvraag. Voor advies en ondersteuning op het gebied van continu verbeteren kunnen wij u in contact brengen met gerenomeerde consultants.

Support OEE en MES software MyPlantFloor

Implementatie

Agilitec verzorgt de inrichting configuratie zodat u er direct mee aan de slag kunt. Dankzij de duidelijke administratortools kunt u het daarna zelf gemakkelijk onderhouden.

Configureren aan de machine - software voor OEE en MES
Consultancy Support OEE support Productiebeheer

Support

Elke opmerking, klacht of vraag van een klant is waardevolle informatie om onze producten voortdurend te verbeteren. Een zorgvuldige verwerking en afhandeling van deze terugkoppeling wordt gegarandeerd door het Online Meldsysteem. Klanten van Agilitec hebben rechtstreeks toegang tot dit systeem om elke vorm van terugkoppeling aan te kunnen melden of om in de rubriek veelgestelde vragen te zoeken naar een antwoord op een vraag. Gewoon bellen kan natuurlijk ook.

Klik hier om naar het Online Meldsysteem te gaan.

Support

Elke opmerking, klacht of vraag van een klant is waardevolle informatie om onze producten voortdurend te verbeteren. Een zorgvuldige verwerking en afhandeling van deze terugkoppeling wordt gegarandeerd door het Online Meldsysteem. Klanten van Agilitec hebben rechtstreeks toegang tot dit systeem om elke vorm van terugkoppeling aan te kunnen melden of om in de rubriek veelgestelde vragen te zoeken naar een antwoord op een vraag. Gewoon bellen kan natuurlijk ook.

Klik hier om naar het Online Meldsysteem te gaan.

Consultancy Support OEE support Productiebeheer

Wat ons opvalt is dat de acceptatie van de gebruikers, zowel de operators als het management, hoog is. Aanpassingen en verbeteringen aan de lijnen zorgen voor een hogere output en gemotiveerde operators. MPF helpt ons daarbij.

Willem-Jan Ruder, Manager Opertions
VanDam Bodegraven

Systeem was simpel te installeren. Fotocellen plaatsen, koppelen aan het netwerk en binnen een dag hadden we de eerste lijn in beeld.

Frans Ouwerkerk
Sibelco Minerals Europe

Met de standaard report templates kunnen we in een oogopslag zien wat de verschillende oorzaken zijn van het niet halen van de gewenste OEE.

Rinus Oudejans, Manager Special Projects
LambWeston Meyer

Afspraak maken button

Agilitec logo